Vi tilbyder

For at ramme enhver kunde har vi uddannet os bredt, og vi tilbyder derfor en bred palette af frisørarbejde med kvaliteten i fokus.

Kunden i centrum

Hos os er kunden i centrum. Vi har stor erfaring og giver os god tid til at at lytte til dine behov, hvorefter vi vejleder og rådgiver dig, så vi i fællesskab kommer frem til den rette løsning for dig. Særligt indehaveren Rikke har en helt særlig evne til at se, hvilken tilstand dit hår er i, og om det mangler proteiner eller vitaminer og i så fald hvilke. Du kan derfor regne med at få en vejledning hos os, der tager udgangspunkt i dit hårs sundhed. Det ligger os på sinde, at du skal gå fra vores salon og være yderst tilfreds med resultatet. Derfor er det meget vigtigt for os at have en dialog med dig, så vi i fællesskab kan nå frem det helt rigtige resultat.

Men's Corner

Oplev et univers designet til, at du som mand kan komme og få den bedste helhedsoplevelse i forbindelse med dit frisørbesøg.

Dameklip / Hårdonation

Lad os i fællesskab finde ud af, tilstanden af dit hår, hvad det trænger til og hvilken frisure, der passer til dig.

Farve

Kun fantasien sætter grænser for det udtryk, vi kan give dit hår med en farvning til både det naturlige og det vilde udtryk.

Børneklip

Vi møder børnene i øjenhøjde og har store erfaringer med at gøre børneklip til en god oplevelse for alle.

Styling af bryn og vipper

Med vores behandlinger til dine bryn og vipper, kan vi på kort tid skabe nyt liv og karakter til dit ansigt.

Permanent

Få permanente krøller eller bølger i håret af vores permanent behandlinger eller få udglattet naturkrøl med Keratin Gold.

Parykker og extensions

Vi tilpasser og styler parykker i et trygt miljø, og vi gør os umage i at vejlede dig i pasning og pleje af den.

Håropsætning

Uanset anledningen kan du hos os få lavet en håropsætning, der passer både til dine ønsker og til begivenheden.

Kyndig vejledning og rådgivning

Vi anvender kun produkter i vores salon, vi kan stå 100% inde for. Det er derfor med ro i maven, at vi ud fra en samtale med kunden om problemer og behov anbefaler vores produkter. Samtidig er det vigtigt for os, at vores kunder ikke føler sig pressede til at købe et nyt produkt. Vi vejleder ud fra vores faglige vurdering, men vi har forståelse for, at det kan være en stor mundfuld at købe et helt nyt produkt. Derfor har vi en byttegaranti.

Byttegaranti

Du kan komme tilbage til os med produktet, efter du har brugt af det, hvor du kun betaler for den del, der er brugt. Ud fra dine beskrivelser af, hvordan produktet har virket for dig, og hvad der ikke har virket, vil vi vejlede dig til, at du får et nyt produkt med hjem, der passer bedre til dig. Det er vigtigt for os, at vores kunder føler, at vi møder dem i deres behov, og vi vægter derfor dine erfaringer meget højt i forbindelse med vores professionelle vejledning.

oznorHB

Bred produktgruppe

Det er vigtigt for os, at vores produktgruppe spænder bredt, så vi har et produkt, der passer til enhver kunde. Eksempelvis kan vores shampoo serie nævnes, som i sin bredde rammer de flestes behov eller udfordringer. Vi har også stylingprodukter til både mænd og kvinder, og til mændene har vi både produkter til hår og skæg. Det er vigtigt for os, når vi udvælger vores produkter, at de virker, at de holder, hvad de lover, at kvaliteten er høj og er drøje i brug og at de ikke indeholder en masse overflødige ingredienser, der ikke har nogen positiv effekt.

Bestil tid online

Vi glæder os til at tage imod dig til en klipning eller behandling. Se ledige tider og bestil tid online.