Farve

Få en farvning på ekspertniveau, hvor vi lytter til dine ønsker og vejleder dig gennem professionel rådgivning, der tager udgangspunkt i hårets kvalitet.

Lyserød hårfarve

Passion for hårfarvning

Når det kommer til hårfarvning, er der ikke noget, vi ikke kan lave. Vi har gennem en årrække dygtiggjort os inden for hårfarvning, da dette er et område vi brænder meget for, og vi er blevet hårfarve eksperter. Med de rette teknikker kan der skabes et helt nyt og friskt udtryk, selvom der ikke nødvendigvis er tale om en helfarvning. Mulighederne med hårfarvning er store. Uanset om det drejer sig om helfarve, striber, reflekser eller andet, står vi klar til at vejlede og hjælpe.

Vi lytter til dine ønsker

Selvom vores erfaring spænder vidt, har vi altid fokus på dig som kunde. Vi lytter til de ønsker, du kommer med, og ud fra det taler vi om, hvilken farveløsning, der er den bedste for dig. I denne samtale rådgiver vi dig ud fra vores store erfaring og ud fra din hårtype og dit hårs kvalitet.

Farveprodukter udvalgt med omhu

Vores farveprodukter er udvalgt med omhu ud fra, at de skal være milde for håret og samtidig arbejde sig godt ind i håret. En farvning er en kemisk behandling af håret, og det er derfor ekstra vigtigt at være opmærksom på hårets tilstand. I forbindelse med en farvning, lægger vi stor vægt på hårets sundhed, og vi arbejder ud fra, at vores kunder skal gå ud af vores salon med et sundere og mere glansfuldt hår, end de kom ind med. Af denne grund gør vi meget ud af at rådgive og vejlede vores kunder i, hvordan vi bedst muligt styrker deres hår i forbindelse med en farvning.

Pleje af farvet hår

At du kan forvente et flot resultat gælder ikke blot i det øjeblik, du går ud af døren, men også i tiden efter. Derfor sørger vi for at vejlede og rådgive dig i, hvordan du passer på din nye hårfarve, så den holder sit flotte finish længst muligt. Vi vil også altid foreslå de produkter til pleje af farvet hår, vi mener, er de bedste, og som samtidig tager højde for din hårtype.

Hårfarvning
hårfarvning

Bestil tid online

Vi glæder os til at tage imod dig til en klipning eller behandling. Se ledige tider og bestil tid online.