Håropsætning

Uanset længden, farven eller typen af dit hår, kan vi lave lige den håropsætning, der passer til dig og den lejlighed, du skal bruge det til.

håropsætning

Gør noget særligt til den særlige fest

Der er mange lejligheder gennem livet, hvor en særlig håropsætning kan være prikken over i’et. Det kan bl.a. være ved konfirmationer bryllupper eller andre festlige lejligheder, hvor der måske er angivet en dresscode. Ved disse lejligheder kan en flot håropsætning være det sidste pift til dit outfit. I 2000 blev Rikke Danmarksmester i håropsætning, og gennem mange år med mange håropsætninger, er hun kun blevet dygtigere.

Håropsætning i kort hår

Vi laver ikke kun håropsætninger i langt og mellemlangt hår, men har også stor erfaring med at lave flotte opsætninger i kort hår. Vi er fulde af kreativitet, og i samarbejde med dig og dine ønsker står vi klar til at lave den helt perfekte håropsætning på dig. Det er kun fantasien, der sætter grænser.

Forskellige typer opsætninger til forskellige mennesker

Vi laver håropsætninger på alle aldre, og det er derfor vigtigt for os, at vi kan være alsidige i forskellige stile og udtryk. Til At opnå det bruger vi mange forskellige teknikker, som alle kan være med til at skabe en særlig stemning eller et særligt look, som passer godt til den enkelte kunde. Som eksempel kan nævnes american blowout, der kan skabe store, flotte bløde krøller i håret. Vi kan også nævne fletninger, som kan bruges på mange forskellige måder, og enten bløde et look lidt op eller give en let følelse til håropsætningen.

Fordele ved vandondulation

Vi laver også vandondulation, hvor vi med curlere kan skabe fylde og volumen i håret. Vandondulation har desuden den fordel, at det laves flere dage før, hvis du ikke har tid på selve dagen til at få lavet din håropsætning. Her skal du blot være opmærksom på, at dit hår ikke må blive vasket, da dette vil ødelægge den flotte volumen.

håropsætning
Håropsætning med pynt

Bestil tid online

Vi glæder os til at tage imod dig til en klipning eller behandling. Se ledige tider og bestil tid online.